Jump to content

Robin Mea

Member
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Robin Mea

  • Rank
    Apprentice
  • Birthday 06/03/1987

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    UK, Glasgow
  • Interests
    To much to write it down!
  • Playername
    Robin Mea

Contact Methods

  • Yahoo
    miyu.mizuno@yahoo.com
  1. Be vewy vewy caweful... it's flue time!

    1. Show previous comments  2 more
    2. Robin Mea

      Robin Mea

      :P why black? I'm pure and innocent lol
    3. Jubaris

      Jubaris

      cause... your font is black!

    4. Robin Mea

      Robin Mea

      oh ok well I'm back be scared!

  2. I was busy with real life... work.. moving a lot but now kinda back... hopefully. I missed something?

  3. im doing good thanks for asking. why havent you been around? (if i may ask) you are most definately missed, my friend.

  4. hey hey yep I havent been around! I am great how's u?

  5. havent seen you in awhile :P

  6. hummm... I almost forgot about forum until I got a message :P ty!

    1. whitewater

      whitewater

      You are alive!!!!!!!!!!

    2. Robin Mea

      Robin Mea

      of course I am :P was just busy busy busy

    3. whitewater

      whitewater

      Message me ingame when you get the chance, so I can annoy you some. :P

  7. Robin Mea

    IMG0002.jpg

    LOL the question is not did you eat it whole cuz I know you did... it looks too good to waste even a small pinch of it... but WHERE THE HELL DID YOU GET IT FROM? I WANT ONE TOOOOOO!
  8. awww omg I love this pic!!! so cute!!! great job :]
  9. Hey hey! I know someone who could help you with creating Character.... talk to Pamplemousse.

×
×
  • Create New...